Defineix el teu públic objectiu

Vols aprendre a reconèixer i definir el teu públic objectiu, el teu client ideal i el teu buyer persona? A CoMsentido hem preparat aquesta guia amb la definició de cada terme perquè puguis diferenciar-los ràpidament.

A més, també compta amb una plantilla per a cadascun d’ells perquè puguis crear els diferents perfils tantes vegades com vulguis.

Estàs preparat per aconseguir un canvi en la teva pròxima campanya de màrqueting? Descarrega’t la guia i aprèn a definir el teu públic objectiu i posar en marxa una campanya ben definida i amb bons resultats.

Amb la descàrrega, rebràs la guia en PDF per consultar en el teu ordinador o imprimir a la teva casa tantes vegades com perfils vulguis definir.

No dubtis a etiquetar-nos a les Xarxes Socials utilitzant l’etiqueta #RecursosCoMsentido i si tens qualsevol dubte o suggeriment pots explicar-nos-el a info@comsentido.es

Et sembla interessant el tema del públic objectiu? No et perdis el post del nostre blog que parla sobre això. 😊

Subscriu-te a la nostra newsletter de màrqueting

(Gairebé) Cada setmana en el teu correu electrònic



    [mc4wp_checkbox]

    Segueix-nos en xarxes socials

    Estem en gairebé totes i intentem aportar-te valor d’una forma amena i divertida.

    Assabenta’t de tot en el nostre blog

    Big Data para dummies

    Big Data para dummies

    Vivimos en una era llena de información, o más bien de sobre información. En...