Defineix el teu públic objectiu
Vols aprendre a reconèixer i definir el teu públic objectiu, el teu client ideal i el teu buyer persona? A CoMsentido hem preparat aquesta guia amb la definició de cada terme perquè puguis diferenciar-los ràpidament.
A més, també compta amb una plantilla per a cadascun d’ells perquè puguis crear els diferents perfils tantes vegades com vulguis.
Estàs preparat per aconseguir un canvi en la teva pròxima campanya de màrqueting? Descarrega’t la guia i aprèn a definir el teu públic objectiu i posar en marxa una campanya ben definida i amb bons resultats.
Amb la descàrrega, rebràs la guia en PDF per consultar en el teu ordinador o imprimir a la teva casa tantes vegades com perfils vulguis definir.
No dubtis a etiquetar-nos a les Xarxes Socials utilitzant l’etiqueta #RecursosCoMsentido i si tens qualsevol dubte o suggeriment pots explicar-nos-el a info@comsentido.es
Et sembla interessant el tema del públic objectiu? No et perdis el post del nostre blog que parla sobre això. 😊
Subscriu-te a la nostra newsletter de màrqueting
(Gairebé) Cada setmana en el teu correu electrònic
Segueix-nos en xarxes socials
Estem en gairebé totes i intentem aportar-te valor d’una forma amena i divertida.
Assabenta’t de tot en el nostre blog
Optimiza tu web con nuestra checklist de SEO: ¡Descárgala gratis!
Crear una página web es solo el primer paso para atraer tráfico y potenciales...
El Papel de las evaluaciones psicométricas en la retención de talento humano
Descubre cómo las evaluaciones psicométricas ayudan a mejorar la retención de talento humano, optimizando equipos y creando entornos laborales más efectivos.
Música sin derechos de autor para Instagram 2025: Guía completa y recomendaciones
En el mundo digital de hoy, el uso de música sin derechos de autor se ha...