Defineix el teu públic objectiu

Vols aprendre a reconèixer i definir el teu públic objectiu, el teu client ideal i el teu buyer persona? A CoMsentido hem preparat aquesta guia amb la definició de cada terme perquè puguis diferenciar-los ràpidament.
A més, també compta amb una plantilla per a cadascun d’ells perquè puguis crear els diferents perfils tantes vegades com vulguis.
Estàs preparat per aconseguir un canvi en la teva pròxima campanya de màrqueting? Descarrega’t la guia i aprèn a definir el teu públic objectiu i posar en marxa una campanya ben definida i amb bons resultats.
Amb la descàrrega, rebràs la guia en PDF per consultar en el teu ordinador o imprimir a la teva casa tantes vegades com perfils vulguis definir.
No dubtis a etiquetar-nos a les Xarxes Socials utilitzant l’etiqueta #RecursosCoMsentido i si tens qualsevol dubte o suggeriment pots explicar-nos-el a info@comsentido.es


Et sembla interessant el tema del públic objectiu? No et perdis el post del nostre blog que parla sobre això. 😊
Subscriu-te a la nostra newsletter de màrqueting
(Gairebé) Cada setmana en el teu correu electrònic
Segueix-nos en xarxes socials
Estem en gairebé totes i intentem aportar-te valor d’una forma amena i divertida.
Assabenta’t de tot en el nostre blog
Nueva ley de facturación electrónica: qué es Verifactu y cómo prepararte
En los próximos meses, la facturación electrónica y el sistema Verifactu...
Estrategias efectivas para fidelizar clientes sin recurrir a descuentos
En un mundo digital donde los descuentos parecen ser la vía rápida para vender...
Caída de Canva: ¿qué ha pasado?
Canva se ha caído: qué ha pasado y cuándo volverá. En este post te contamos...


