Plantilles brífing de màrqueting (Campanya + web)

Sents que perds molt temps a fer preguntes i preguntes als teus clients fins a saber què és el que necessiten o volen per al seu negoci?
Vas apuntant el degoteig d’informació dels projectes dels teus clients en mil llocs i després no trobes totes les dades?
Necessites una guia perquè el client sàpiga exactament el que vol i no et maregi?
Estàs en el lloc adequat… necessites una plantilla per a crear un brífing!
El brífing o brief és un document estratègic en el qual es recopilen les dades més importants per a realitzar una campanya de màrqueting, publicitat o comunicació. En ell han d’aparèixer les idees molt clares, els objectius, el target… i totes les dades necessàries perquè la persona que ho rebi entengui a la perfecció el que necessites.
En moltes ocasions, amb clients grans, ells mateixos et proporcionaran el seu brífing, però, si treballes amb petites empreses o emprenedors, et recomano que et facis amb una plantilla de brífing en el qual preguntis sobre les dades que necessites per a començar a treballar perquè tot flueixi molt millor.
Què aconseguiràs utilitzant un brífing?
- Tenir tota la informació sobre cada projecte en un únic lloc
- Obtenir les respostes que necessites del teu client de manera ràpida i senzilla (i en una única vegada!)
- Fer reflexionar al teu client sobre què és el que vol exactament
- Tenir clars els objectius del teu client (i per escrit!)
En les ocasions en les quals més utilitzem un brífing en CoMsentido és per a:
- Desenvolupar una campanya de màrqueting
- Crear una pàgina web (o landing page, o blog o ecommerce…)
Per això, en aquest descarregable tindràs dues plantilles de brífings per a aquestes dues opcions en la qual es recull la informació més important i necessària per a posar-se a treballar.


Vols que desenvolupem una plantilla a mesura per a tu negoci? Contacta amb nosaltres i crearem una plantilla 100% personalitzada per a tu marca i amb les dades que necessites.
Segueix-nos en xarxes socials
Estem en gairebé totes i intentem aportar-te valor d’una forma amena i divertida.
Assabenta’t de tot en el nostre blog
Google Ads vs AdSense: en qué se diferencian y cuál te conviene usar
Google Ads y Google AdSense son dos plataformas de Google que cumplen...
Email Marketing cómo convertirlo en resultados reales
El email marketing sigue siendo una de las estrategias más rentables del...
Nicho de mercado: cómo identificar oportunidades
El nicho de mercado es un concepto clave en el mundo del marketing. Se refiere...