Plantilla clíping de premsa (Excel)

Coneixes què és un clíping de premsa? Si et dediques a la comunicació, possiblement sí. El clíping consisteix en un document en el qual es recopilen totes les aparicions en mitjans de comunicació d’una empresa o marca concreta.

El clíping de premsa té moltes utilitats, et compto algunes d’elles:

❤ Recull totes les aparicions de la teva marca en els mitjans.

❤ Tens una visió àmplia de la percepció de la teva marca en premsa.

❤ Permet tenir a mà els mitjans de comunicació que es fan ressò de les teves novetats.

❤ Mesura la teva reputació en línia i fora de línia.

❤ T’ajuda a mesurar l’impacte de les teves accions de màrqueting i comunicació.

❤ Ajuda a prevenir crisi de comunicació.

I més important encara, quines dades apareixen en el clíping de premsa?

✅ El mitjà de comunicació.

✅ El títol de la notícia.

✅ La data de publicació.

✅ Valoracions (és optatiu, però classificar els impactes en mitjans segons la imatge que donen de la teva marca, pot ajudar-te molt)

✅ Enllaç a la notícia, pàgina si surt en mitjans impresos, minuts si surt en ràdio o TV…

En aquesta plantilla tindràs les caselles amb les dades necessàries i una breu explicació del contingut que has d’introduir. Però si, així i tot, no saps com començar a crear el teu clíping de premsa, contacta amb nosaltres i t’ajudarem encantats.😊

Vols organitzar-te correctament? No pots perdre’t la guia per a sortir en mitjans de la nostra tenda.😊

Segueix-nos en xarxes socials

Estem en gairebé totes i intentem aportar-te valor d’una forma amena i divertida.

Assabenta’t de tot en el nostre blog