Infografia Mapa experiència client o Customer Journey Map
Saps què és un Customer Journey Map o Mapa d’experiència client? Si no és així, avui és el teu dia de sort perquè en CoMsentido tenim disponible una infografia de mapa, experiència client o Customer Journey Map perquè puguis aplicar tots els passos al teu negoci i la visibilitat del teu negoci creixi.
La infografia està disponible en format per a impressió i per a dispositius mòbil, tauleta o ordinador; perquè puguis disposar i accedir a la infografia, des de qualsevol lloc i des de qualsevol dispositiu, ja bé sigui des de la teva casa o des del teu propi negoci.
Aquesta infografia del mapa experiència client o Customer Journey Map inclou cinc etapes que et serviran de guia per a entendre com aplicar-les al teu propi negoci amb èxit i tenir una major visibilitat de cara a nous clients.
- Descobriment de la marca
- Consideració de la marca
- Compra/retenció
- Fidelització/retenció
- Recomanació i lleialtat
No li donis més voltes i revoluciona el teu negoci amb la nostra ajuda. Descarrega’t la infografia de mapa experiència client o Customer Journey Map i comença a veure els canvis per tu mateix. Amb la descàrrega obtindràs la infografia en format PDF per a portar còmodament en qualsevol dispositiu mòbil o si ets de la vella usança, imprimir-lo en gran per a poder portar-ho en la teva llibreta a tot arreu. No dubtis a contactar amb nosaltres si tens qualsevol dubte o suggeriment, pots explicar-nos-ho en info@comsentido.es
Segueix-nos en xarxes socials
Estem en gairebé totes i intentem aportar-te valor d’una forma amena i divertida.
Assabenta’t de tot en el nostre blog
Cómo Aumentar la Conversión en tu Sitio Web Hotelero
En la actualidad, contar con un sitio web atractivo y funcional es esencial...
Aplicaciones de productividad: el método Pomodoro y cómo mejora la concentración
La técnica Pomodoro ha revolucionado la forma de gestionar el tiempo y mejorar...
Los 7 Plugins Esenciales para Optimizar tu Sitio Web en WordPress
Si tienes un sitio web en WordPress o estás en proceso de crear uno, los...