Crea la teva estratègia de màrqueting de continguts
Un blog corporatiu és una potent eina per a atreure trànsit interessat en els teus continguts de manera orgànica cap a la teva pàgina web. Això sí, és important desenvolupar una bona estratègia, ser constant i saber guiar el visitant al teu web cap al teu embut de vendes.
Aquí trobarà un mapa de ruta descarregable amb els principals passos i preguntes que has de fer-te per a crear la teva pròpia estratègia de màrqueting de continguts i convertir el teu blog, en un bon blog que atregui trànsit constant.
No ens enganyarem, tenir un bon blog corporatiu és una estratègia que porta temps, constància i esforç, però els fruits poden ser molts i a llarg termini. Sabies que els posts del blog tenen una mitjana de vida de dos anys? És a dir, el temps que inverteixis a crear la teva entrada del blog et pot portar fruits durant dos anys…
A més, descarregant aquesta guia gratuïta per a crear la teva estratègia vindrà acompanyada de 4 correus electrònics, un per cada fase principal, per a ajudar-te a entendre i desenvolupar la teva estratègia.
A quines esperes per a descarregar-ho?
No dubtis a etiquetar-nos en les Xarxes Socials utilitzant l’etiqueta #CoMsentido i si tens qualsevol pregunta o suggeriment pots explicar-nos-el en info@comsentido.es
Segueix-nos en xarxes socials
Estem en gairebé totes i intentem aportar-te valor d’una forma amena i divertida.
Assabenta’t de tot en el nostre blog
Cómo extraer texto de una imagen borrosa
Cuando la imagen está borrosa, resulta difícil y a veces incluso imposible...
Branding para crear valor en tu marca
Algo tan simple como beberte un refresco te hará reflexionar sobre la...
Cómo poner precio a tus servicios: claves para empresarios y trabajadores
Si estás emprendiendo o quieres hacerlo, seguro que no llegas a apuntar la...